luchthaven vertraagd

Over ons

De meeste ervaring in passagiersrechten

Is uw vlucht vertraagd of geannuleerd, heeft u uw aansluiting gemist of bent u geweigerd op uw vlucht? EUclaim zorgt ervoor dat u krijgt waar u recht op heeft! Op basis van Verordening 261/2004 en onze unieke data, kunnen wij u het beste helpen met het verkrijgen van een vergoeding. Sinds 2007 hebben al 563.853 passagiers gebruik gemaakt van onze service.

Ontstaan van EUclaim

Vanaf de komst van Verordening 261/2004 houden vliegtuigmaatschappijen zich niet altijd aan deze wetgeving. Om deze reden is EUclaim in 2007 opgericht door Hendrik Noorderhaven. Op dat moment waren wij het enige bedrijf in Nederland dat zich op basis van no cure, no pay inzette voor Europese vliegtuigpassagiers. De beginjaren waren niet altijd gemakkelijk, omdat de vliegtuigmaatschappijen moesten wennen aan de komst van EUclaim. Door onze kwalitatief goede database en de standvastigheid van Hendrik, hebben wij nu een goede en bekende naam opgebouwd bij de vliegtuigmaatschappijen. Onze bekendheid en kennis zorgen ervoor dat wij bij juridische procedures nu een slagingspercentage van 97% hebben.

De data van EUclaim

Het ontstaan en het succes van EUclaim komt voort uit de uitgebreide en zelf ontwikkelde database van Lennoc Flight Intelligence. De toegang tot deze database onderscheidt ons van alle andere bedrijven in de wereld. Door de hoeveelheid gegevens die wij tot onze beschikking hebben, weten wij of u recht heeft op een vergoeding bij vertraging, annulering, omboeking of instapweigering. Vliegtuigmaatschappijen weten over welke data wij beschikken en dit zorgt ervoor dat wij sterk staan tegenover de vliegtuigmaatschappijen.

Wat houdt de database in?

  • Dagelijks worden ruim 13 miljoen vlucht- en weergegevens geanalyseerd
  • De database wordt dagelijks aangevuld met belangrijke nieuwsberichten over het vliegverkeer

Waarom uw claim indienen bij EUclaim?

Veel vliegtuigmaatschappijen houden zich nog steeds niet aan Verordening 261/2004 en beroepen zich vaak onterecht op een ‘buitengewone omstandigheid’. Dient u uw claim in bij EUclaim, dan staat u sterker in uw strijd en gaan wij zelfs, zonder bijkomende kosten, voor u naar de rechtbank. Wij hebben al €114,0 miljoen aan vergoedingen opgeëist voor gedupeerde vliegtuigpassagiers.

  • De meest ervaren organisatie op het gebied van passagiersrechten
  • Werkzaam in Nederland (2007), Duitsland (2010) en Groot-Brittannië (2013)
  • Ontzorgt u volledig
  • Wij zijn elke werkdag bereikbaar via e-mailtelefoon en live-chat
  • Altijd op de hoogte via uw eigen online dossier
  • Sterke juridische afdeling met een slagingspercentage van 97%
  • U betaalt alleen onze succesfee op het moment dat wij uw claim succesvol afronden
  • U krijgt waar u recht op heeft!

Passagiers over de service van EUclaim:

Geschreven door J. van den Elzen

Deze maatschappij werkt doeltreffend, eerlijk en snel. Eenvoudig op hun site je klacht invullen en meteen weten of het acceptabel is of niet. Geen resultaat, niet betalen. Houden je precies op de hoogte van alle gebeurtenissen omtrent de klacht. Super tevreden over deze organisatie.

Geschreven door Levensgenieters

Super service! Uiteraard wees Easyjet onze zelf ingediende claim standaard en botweg af. Gelukkig werd ik getipt over de deskundigheid van EUclaim. Daar vervolgens de claim door laten afhandelen. We werden keurig per mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Na bijna 1,5 jaar heeft EUclaim de terechte claim bij Easyjet alsnog succesvol binnengehaald. 

Geschreven door De breiclub

Anderhalf jaar geleden had ik met 3 vriendinnen een reisje naar Ierland geboekt. Bij aankomst op Schiphol blijkt onze vlucht geannuleerd. We zijn er uiteindelijk wel gekomen. Ik hoorde pas later van de mogelijkheid om compensatie te claimen. Ik had niet veel informatie meer, maar het is EUclaim gelukt!! Onze complimenten! En wij hebben weer een potje voor ons volgende reisje.

Geschreven door Anne-José

Nooit verwacht dat een compensatie voor een gemiste aansluiting een fors bedrag op zou leveren!

12669 passagiers hebben EUclaim een score van 4.6 uit 5 gegeven op Trustpilot.
Lees hoe deze passagiers onze service hebben ervaren.

Bekijk 12.669 ervaringen
Vragen? Chat of bel