Lovende woorden en opbouwende kritiek

Wij krijgen elke dag leuke en leerzame reacties van onze klanten. Naast de stralende zon van vandaag, worden wij hier natuurlijk enorm vrolijk van! We zijn blij dat we gedupeerde passagiers kunnen bijstaan in de strijd tegen onrecht. Soms vergt het proces erg veel geduld. Des te groter is de verrassing wanneer de claim gehonoreerd wordt, maar het gevoel dat overheerst tijdens het wachten is vaak een gevoel van frustratie en onbegrip.

Wij begrijpen dit helemaal! Het is heel vervelend dat zaken lang slepen, maar wij gaan altijd uit van een positief resultaat. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren tijdens het claimproces. Wij werken continue hard aan verbeteringen op dit gebied.

Onlangs kregen wij onderstaande reactie van een klant. Deze specifieke reactie somt precies op wat wij willen bereiken!

“Aruba – Amsterdam

ArkeFly – OR 362 – Vluchtdatum : 26-11-2008

Na een advertentie gelezen te hebben op schiphol dacht ik baat het niet dan schaadt het niet. Mijn zaak is van 2008 en had zoiets van we zullen zien maar gaande de jaren werd de behandeling van EUclaim steeds professioneler. Op de website kan je alles volgen, brieven nalezen, toevoegen en vragen. Petje af voor de volharding voor de rechten van de reizigers te waarborgen. Mijn zaak is mede dankzij EUclaim met goed gevolg afgehandeld. Bedankt en ga zo door!”

Er valt altijd winst te behalen op het gebied van communicatie. Mochten jullie opmerkingen of suggesties hebben, horen wij dit graag!

Check uw vlucht
Vorig blogartikel
EUclaim adviseert passagiers via chat
Volgende blogartikel
Massapleidooien Transavia: de ontknoping
Subscribe
Laat het mij weten wanneer er
0 Commentaren
Inline Feedbacks
View all comments
Vragen? Chat of bel
Waren er problemen met uw vlucht? Check uw vergoeding